Friday 11 March 2011

si "dia"

kesah si dia .. 
siapa kah gerangan gadis ini ?? hik3 =) dia seorang yang sangat ceria dan juga suka memendam rasa .. tidak kesah la pendam perasaan marah , sedih atau ape2 pun .. dia juga seorang yang sensitif .. hahahaa dalam mase yang same dia suka ketawa sampai tak fikir depan ,belakang orang yang menganggu akibat ketawenyer .. 


swimming pool
cita-cita dia atau ambition dia ingin menjadi seorang yang PRAMUGARI adakah dia mampu lakukan ?? pasti sume terfikir-fikir dia mengingin kan tubuh badan seperti gadis2 lain telah dia usaha demi mengejar cita-cita nya mijur ader kawan nya yang mmberi semangat supaya dia dapat mengejar cita-citanya itu .. 


sekarang dia mencuba sedikit semi dekit .. hihihi bak kata orang "sikit-sikit lama-lama jadi bukit" dia telah turun hanya beberapa kilo .. sekarang dia menduduki SPM lepas spm dia akan bebas .. bebas2 jugak but kne jage jugak sume tuh .. hahaha .. . mama dan abah juga memberi sokongan .. hurmmm nk fikir balik abah x te laa mama ade aaa bub abah ader gastrik so dye lapaa dye makan .. mama laa .. mama ader bnyak beri tips2 hik3 suke sangat ble family beri dorongan .. suke laa .. hik3 


setiap ape yang dilakukan pasti mempunyai sebab-sebab tertentu .dia nk jadi PRAMUGARI sebab dia mahu terbang kemana sahaja dia mahu .. hobi dia adalah melancong haha kaki merayap laa katekan .. destinasi impian dia adalah SEOUL,KOREA / TOKYO,JEPUN dan tidak lupa juga menunaikan haji di kota suci MAKKAH  semua adalh luar negara . dalam negara dia telah pergi semua tempat . hik3  .  semua pasti terfikir siapakah gelaran "si dia" hik3 suatu hari nanti akan diketahui juga ..

No comments:

Post a Comment